Tuesday, May 14, 2013

TODAY 3bulan NAURAH

Alhamdulillah, hari ini Nur Naurah genap 3bulan 15/5/2013. Sabtu ni nak bawa Naurah cucuk untuk 3bulan. Sangat touching melihat Naurah kena cucuk sebab aku tahu macam mana sakit kena cucuk so sakit Naurah tempiasnya dapat aku rasa, bersabar yer wahai anak.

Cepat betul masa berlalu, pejam celik pejam celik sudah 3bulan aku dikurniakan zuriat yang super cute NUR NAURAH. 


NUR = CAHAYA
NAURAH = BUNGA

*sekadar makluman wink....wink....


Kehadiran Naurah telah merubah hidup aku 360' kamu tahu, Naurah adalah bayi fully breast feed walaupun ayahnye sudah standby beli susu formula namun belum lagi sempat Naurah rasa kerana alhamdulillah susu aku masih cukup happening untuk Naurah. kadang-kadang susu aku merundum mungkin di sebabkan banyak faktor iaitu kurang makan makanan berkhasiat atau terlalu penat.

Namun aku perlukan makanan tambahan, dengan bantuan sepupu aku maka produk Shaklee menjadi teman istimewa ketika ini. Teman istimewa sangat okey....shaklee i love you. Dengan berkat doa serta berdisiplin dalam pengambilan makanan tambahan ini maka produktiviti susu untuk naurah begitu kencang serta lebih bertenaga walaupun malam kurang tidur kerana Naurah sering terjaga untuk menyusu.


Bukan soy protein ni je yang aku makan, ada lagi produk shaklee yang aku amalkan tak sempat snap gamba macam alfafa dgn B compleks...ibu bekerjaya seperti aku perlukan banyak tenaga seperti popeye  okey.....






1 comment:

~dila~ said...

Salam kenal... sy sgt setuju dgn sis... sy pun jatuh chentaa dgn produk shaklee sejak amalkan masa preggy 5 bln ari tu... pastu terus sambung masa berpntg and now sdg menyusu anak secara eksklusif... esp, alfalfa, ostematrix, omega tu semua rakan karib saya skrg ni... hehehe... btw, feel free to read my breastfeeding journey di www.mamamia-dila.blogspot.com... sharing is caring, isn't it... ;)