Thursday, May 16, 2013

Eksklusif Picture Preggy


Hai semua, wah semua sangat kan.....jangan tak tau kalau sesiapa nak tengok gambar aku masa mengandung jangan harap la aku nak bagi kan...kan....kan... sebab aku rasa aku sangat gemuk sangat, hello Nur Naurah born 3.47kg ok memang harus la gemuk mamanya menampung anak secomel Naurah itu.



Kredit to Amirah my BFF sebab memahami diri yang mengandung ini so dia belanja makan buffet, so yayan sila  ambil makanan dengan banyak ok, tengok la tu penuh meja hasil tangkapan. Jangan tak percaya aku sangat kuat makan masa mengandung, tapi sayur-sayur adalah teman istimewa ketika mengandung. Walaupun aku kuat makan umpama gadis yang obes. opppsss gadis sangat kan tapi makan tetap aku jaga sebagai wanita yang super busy 24/7 seperti aku kurma dan kismis wajib didampingi serta makan sayur-sayur walaupun teman sering melihat pinggan makan aku seperti dipenuhi rumput-rumput segar.hahahaha.



Alhamdulillah sepanjang mengandung aku sangat happy dengan hidup aku walaupun kadang-kadang penat dengan kelas dan assigment, wanita bekerjaya macam aku memang patut mendapat anugerah kijang emas seperti amalina che bakri yang dapat 20A+ dalam SPM tu....huhuhu. En. suami sila la bagi anugerah gelang emas, rantai emas atau cermin mata bertahta emas. wahhhhhh.......




Makan dan makan lagi agar perkembangan anak dalam kandungan maintain sihat, tengok la kemain besau lagi mulut nganga, Naurah jangan tiru aksi mama ini ok lepas seminar selalu memang macam ni walaupun dalam dewan stok roti stok air milo plus kawan-kawan punya makanan abis aku sapu tapi masih lagi lapa. Tapi apa ada hal ibu-ibu mengandung memang la macam ni sesiapa yang pelik tu sila ketuk ketampi, cepat buat sekarang.



Ok bye terima kasih kerana membaca, kalau tak nak baca sila close this site. TQ.

1 comment:

Zaira Kids Cloth said...

Nak dapatkan pakaian kanak2 berjenama yang berkualiti dan menarik? Jom shopping di Zaira Kids Cloth...