Sunday, March 10, 2013

sudah selamat BERSALIN

Alhamdulillah.........



sepanjang tempoh 38minggu anak comel yang aku kandung ini akhirnya lahir ke dunia, pengalaman mengandungkan anak comel ini sungguh istimewa kerana selama 38minggu anak ini sentiasa menemankan aku berulang-alik ke shah alam bagi menuntut ilmu di INTEC seksyen 17.

Anak comel ini juga yang menemankan aku drive dari tg.karang ke shah alam memandu dengan perut memboyot bagi menuntut ilmu, di dalam kelas anak ini juga bersama-sama aku belajar tajuk-tajuk baru.
bersama-sama keluar makan berdating dengan suami minum air kelapa utk tips anak comel ini mendapat kulit yang halus dan mulus,
sama-sama solat masuk minggu ke 36 aku mula solat duduk kerana aku tidak mampu untuk solat berdiri,
sama-sama pergi shopping tawaf satu mall sehinggakan rakan yang tidak mengandung kepenatan begitu juga suami yang sering mengeluh kepenatan bila diajak berdating ke mall,

pendek kata aku dan anak comel ini kami sering melakukan aktiviti bersama.........kan anak kan......



Anak comel ini lahir pada 15 februari 2013(jumaat) pada jam 8.51 malam di hospital sungai buloh.

~ lepas ini aku akan update kronologi proses kelahiran anak aku ini, kena cepat-cepat post takut nanti lupa~

2 comments: