Sunday, December 30, 2012

genap SETAHUN

gamba zaman dahulu, setahun yang lalu. slim kan...kan...kan.

30 Disember 2012 maka dengan ini genap setahun aku menjadi isteri kepada mohd nazrin, pejam celik pejam celik rasa macam pengantin baru lagi rasanya. hahaha tak sedar diri padahal perut aku semakin memboyot dan perut suami juga turut memboyot sekali.

Alhamdulillah syukur aku ucapkan kepada tuhan yang satu-satunya aku sembah kerana memberkati hubungan kami suami isteri serta mengurniakan anak yang bakal aku lahirkan insyaallah febuari nanti.




Merah lagi inai dijari, sebenarnya aku pakai inai last minute tu pasal la merah sangat ngahhhh oiiii, pukul 2 petang sebelum majlis nikah bermula aku baru nak pakai inai, kinda busy sampai lupa pakai inai. Tapi ada hikmah juga pakai inai ni uolssss sebab after bersanding we ollsss go to honey moon. Bila pergi honey moon mestilah nak pegang2 tangan and a bit gedik dengan si halal ini, agak risau bila orang pandang sinis bila berdua berpegang tangan. Tapi disebabkan inai la so orang akancepat-cepat fikir 'oho dah kawin'.

After 2 or 3 month inai dah mula hilang, bila pergi tengok wayang malam-malam we ollsss pegang-pegang tangan ramai yang pandang, maybe sebab muka aku yang babyface atau muka suami yang kelihatan berumur 17 tahun membuatkan orang pandang seperti kami tidak mempunyai hubungan yang sah macam couple dizaman sekolah menengah (lalalalala.............). 

~sekian~

2 comments:

syada aflaa said...

boleh tahan lah babyface kakyan tu -_- haha

Y A Y A N said...

really i told u nyahhh...babyface sangat (angkat dua2 tangan letak atas bahu)