Wednesday, October 31, 2012

AKU MAHU Fisher Price Rocker




u olls tau ke ape benda alah Fisher Price Rocker tu? gila ko aku nak memancing time ngah sarat-sarat ni, tak kan laaa aku nak jadi mama yang rock plak kan, tak kan la benda alah tu untuk kegunaan aku plak kan....huhu. bagi ibu-ibu yang mengandung macam aku sekarang ni mesti sedang sibuk usha barang-barang baby macam aku kan, yer ke tidak......


sedang masa yang terluang ini ada sebab aku 24/7 sibuk, assingment berlambak, lesson plan perlu aku bereskan dengan kadar segera, waaaaaa article review professor kesayangan baru aku siapkan memakan masa 2hari gak la sampai suami paksa aku masuk tidur seperti laptop tu adalah pasangan kekasih buat hidup aku kini, tak kan la suami aku cemburu aku dengan laptop...ohhhh tidak, dia kesian aku sakit pinggang hadap laptop je.

sekarang aku ingin bersenang lenang layan blog cuci mata mencari barang untuk anak yang dalam perut yang sangat aktif menendang kanan dan kiri..hiyakkkkkk wachhaaaaaa. ohhhh anak.

berbalik kepada  Fisher Price Rocker yang aku cerita diawal tadi, atas bantuan google mari sini mari rapat aku tunjuk benda alah tu pada kalian.

ini lah dia  Fisher Price Rocker yang aku nak sangat untuk keselesaan anak aku nanti, boleh la dia bersenang lenang duduk kat situ.


Bukan setakat duduk tapi anak aku nanti boleh tidur dengan lena dalam tu. hopefully.

tapi.........





aku risau ibu nanti tak bagi beli, sebab ibu aku sangat seorang yang conventional (tradisional laaaa) bab barang-barang anak, sehingga kini ibu aku melarang beli barang-barang baby,tunggu kandungan masuk 7 bulan baru boleh beli walaupun aku curi-curi beli tanpa pengetahuan dia, padahal hampir penuh almari dengan barang baby je.huhuhu ibu ampun.

aku risau nanti ibu akan cakap nanti anak aku jatuh tergolek, tak stabil, sakit tengkuk dan macam-macam lagi. tapi ini sekadar assumption (andaian) aku terhadap ibu aku tu. tapi aku percaya ibu aku mesti merelakan saja bila aku dah beli nanti...huhu.

kepada suami aku yang tercinta sedia maklum bahawa isterimu ini ingin benda alah diatas untuk anakmu ini.




4 comments:

afzam said...

beli je

syada aflaa said...

fisher price rocker?
takpe dont worry. abg dgn kimi pandai memancing, nanti pancingkan 'fish' untuk cik yan ye...haha!

Cik Mun said...

hehe..beli jgn xbeli..

Faana Roslan said...

Salam, hi sis..tumpang iklan ye..hehe :)

Kalau ada sesiapa nak beli fisher price rocker murah, hanya RM155 sahaja!!! Green/Blue (Ready Stock)..

PM inbox or SMS/whatsapp 019-3218408..!

Untuk lebih detail boleh lawati laman promosi ni: http://eyeteamama.blogspot.com/p/fisher-price-newborn-to-toddler.html

TQ!