Monday, March 19, 2012

gambar KAHWIN belum siap



Sentap betul aku bila gambar kahwin aku belum siap lagi, dah ramai yang tunggu akan penerbitan album kahwin aku tu, retissss macam aku ni memang la ramai yang tunggu nok.

bila sedara aku datang rumah mesti tanya pasal gambar kahwin, yang aku lagi sentap sedara aku datang semata-mata nak tengok gambar kahwin, kesian tuuuuuu kat depa.

nanti ada masa aku tunjuk gambar banyak-banyak, sekarang kekurangan masa untuk menghadap laman sosial, kerana aku perlu gigih belajar untuk menjadi seorang guru yang cemerlang, di samping aku perlu bahagikan masa menjadi seorang isteri, fuhhhhh banyak tanggungjawab woooooo.




6 comments:

Achik_Huda said...

Fuhhh....jdi istri yg mithali.....

Y A Y A N said...

saya seorang pelajar...dan isteri...mau cuba kahhh acik huda....

afzam said...

sabar yee..gambar noh pun dh siap...

Y A Y A N said...

cehhh...noh punya gambar dahh siap,pegi kenduri noh yg kat mana..aritu x jumpa bdk luas pun masa kat rumah bini noh, u olls g yg kat penang ke..

afzam said...

kte org geng bdk bujang gi penang..mkn sedap2..cuci2 mate..jln2 hampir ke seberang............hehe

Y A Y A N said...

untung la keje luas..kenderaan byk blh bwk g jln2...untung laaa...smpai pencen 60thn pun untung itu mcm...