Monday, March 19, 2012

gambar KAHWIN belum siap



Sentap betul aku bila gambar kahwin aku belum siap lagi, dah ramai yang tunggu akan penerbitan album kahwin aku tu, retissss macam aku ni memang la ramai yang tunggu nok.

bila sedara aku datang rumah mesti tanya pasal gambar kahwin, yang aku lagi sentap sedara aku datang semata-mata nak tengok gambar kahwin, kesian tuuuuuu kat depa.

nanti ada masa aku tunjuk gambar banyak-banyak, sekarang kekurangan masa untuk menghadap laman sosial, kerana aku perlu gigih belajar untuk menjadi seorang guru yang cemerlang, di samping aku perlu bahagikan masa menjadi seorang isteri, fuhhhhh banyak tanggungjawab woooooo.