Tuesday, December 13, 2011

banyak KERJA tapi hati BUNGA-BUNGA




Oh yer skim perkhidmatan awam yang terbaru ini membuatkan aku jadi sibuk, kalau tak sibuk pun aku akan buat-buat sibuk ( walaupun sibuk terapi menulis blog tetap aku teruskan, kalau internet nak di sekat kat ofice ni pun ada aku kisah )



sedang aku sibuk atau buat-buat sibuk aku terdengar lagu ini, tiba-tiba aku terus tengok gambar ini, walaupun aku sibuk dengan SBPA tapi aku tetap chill padahal dengan nak cuti lama dengan benda alah skim baru perkhidmatan ni, adoi seketul batu jatuh atas bahu. tapi yayan chill.

Tiba-tiba aku rasa cam best dengar lagu ni, macam siapa makan cili dia terasa pedas so bila dengar lagu ni macam baru lepas makan cili 2 bakul. Bait-bait lirik lagu ni macam ada kena mengena dengan situasi aku sekarang :~

Pasha Feat Adelia - Penghujung Cintaku

berakhir sudah pencarian cintaku
jiwa ini tak lagi sepi, hati ini tlah ada yang miliki
tiba diriku di penghujung mencari cinta
diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menikahimu, aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

tiba diriku di penghujung mencari cinta
hati ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu (kepadamu)
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
wooo aku akan menikahimu, oh aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

nananana nananana nananana nananana
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
seumur hidupmu


~semoga terhibur~

4 comments:

Dora Natasha said...

untung lar....

semoga bahagia.jgn lupe update pic hokeyy!

juanz said...

alahai..... tau ler dh dekat2...... :-)

Y A Y A N said...

ehh serindit ni, mana ada dekat, dah waktu nya ni.hahahaha jemput-jemput datang beramai-ramai.

Jajabinggs said...

amboi kakyan
syok letu !