Wednesday, November 2, 2011

mereka seperti WEDDING PLANNER saya


Akhirnya siap sticker label balang souvenir aku ini, thanks Musaddiq Azahari krafsyiar.design yang sanggup melayan kerenah aku tukar design itu dan ini, tak puas hati gambar la tulisan la warna la besarkan la (buat sendiri la woi huhuhu), walaupun aku ada basic grafik tapi sebab tempat ini yang yang cetak so tolong design la sekali alang-alang korang buat kerja kan.huhuhuhu.



cer teka cer teka aku tengah buat apa? isi borang kawin kah? 

jawapan nya adalah 

....



....



....
 
buat kad jemputan la senah oiiiii




huda al-jarumi

mereka berdua ni la konon-konon wedding planner  tolong pilih kad untuk aku, dah la aku puasa tak jumpa pulak kedai kad ni, sudah nya huda al-jarumi orang kajang gak yang tunjuk jalan, peja lalala orang banting pun tak tahu jalan klang ni...ayoooooo apa pun tak boleh peja ni.


Depa berdua ni banyak tolong aku tau, asal hari jumaat jek akan temankan aku cari barang-barang kawin start aku nak bertunang dulu asyik temankan aku pergi cari bunga la cari riben la, kalau korang rimas sila email aku ehh takpun masukkan dalam mesyuarat aduan kerana korang rasa terganggu dengan urusan tidak rasmi aku ni. huh......


Apa pun aku nak ucapkan ribuan terima kasih kerana you olls sudi temankan si darah manis ini menguruskan saki baki yang belum terlaksana bagi majlis perkahwinan aku ini. Terima kasih lagi sekali tau, nanti aku akan calonkan korang tokoh bulanan ehhh huda bulan november peja bulan disember ehhh adil toksah gado-gado aku vote korang siap dengan pengundi hantu.


peja lalala




12 comments:

Achik_Huda said...

lalalallala...ape kaitan jadik wedding planner dengan tokoh bulanan ni...?

Y A Y A N said...

wedding planner tu kerja sambilan korang toksah masukkan dlm SKT tapi sbb korang kerja dengan sungguh2 so aku bg la tokoh bulanan kat korang atas jasa2 tu semua....amacam?

AinHinata said...

dh siap kad kahwin..jgn lupe jemput yeh..(:

juanz said...

ooooo..... ni rupanya keje korang eh.... kalo x jemput siap la. hehehe

Achik_Huda said...

amboi...nanti org ckp ape plak...kalo nk calon kan atas sebab kerja kire ok ler...kalo nk calon kat atas sebab jadi wedding planner ko, mau tak berkat nanti..hahhahaha

Achik_Huda said...

sibuk jerk serindit ni...keje wedding planner ni dibuat lepas waktu bekerja ye.....

afzam said...

spe lak nk kwin ni

Achik_Huda said...

nizam....yayan la yg nk kawin...xkan ler sy n peja plak nk kawin ...huhuhu

Y A Y A N said...

mane tau huda yg nak kawen kan...opssss....lari....

Achik_Huda said...

aik...aku plak yg nk kawin..?? jodoh aku lambat lagi....

afzam said...

hehe..kot2 ade yg lg awal nk kwin ke..hehe

Achik_Huda said...

kamu kot nizam yg kot kot awal nk kawin tu....huhu...cbutzzz...