Sunday, November 20, 2011

Lompat-lompat kemudian PANIC

Alhamdulillah.


Kad jemputan dah siap hasil teman-teman yang banyak membantu ada di sini . Kad jemputan aku paling simple sebab aku tak nak memperuntukkan kad kawen yang mahal-mahal lepas baca orang buang dalam tong sampah lagi pun kuantiti banyak hoi senah dua ribu lebih pieces.

Borang kebenaran untuk menikah pun JAIS dah luluskan, sekarang rasa macam nak jerit satu dunia hoi aku nak kahwin hoi, rasanya perkara-perkara wajib semua sudah settle, lepas ni hari hujung minggu adalah hari untuk menghantar kad jemputan, posto posto aku nak bg by hand pada rakan-rakan yang rapat so watch out dude.

Sekarang sudah excited

...



...




...

Lepas tu panic.

tapi aku  sangat bersyukur sebab majlis perkahwinan aku nanti di bantu oleh keluarga yang sangat dicintai. Pihak-pihak yang berwajib seperti adik beradik dan sedara-mara yang banyak sponsor itu dan ini.Auww aku nervous ni. Nanti akad nikah mesti tak boleh control perasaan. Pasti aku akan menangis bersungguh-sungguh. 



5 comments:

afzam said...

wahhh cntiknye mcm orgnye...

Y A Y A N said...

dik...apa yg cantik, yg purple tu bkn kad la..

untung la couple ngan sedara jurutera..lari.....

Achik_Huda said...

hahahaha...untungla...

afzam said...

xde post baru ke

Achik_Huda said...

amboi nizam...btol2 follow ni...hahaha...yan...ape lage...topic baru plss...