Tuesday, October 11, 2011

POTLUCK lagi



Raya dah lama berlalu makan-makan tetap di teruskan jah, kalau bab makan aku memang laju seronok sebenarnya makan ramai-ramai ni padahal aku bukan makan sangat pun sebab tangki kecik, oleh sebab aku bujang, so kalau office buat potluck aku just bawa sandwich, fruit tart yang ringkas dan menunjukkan identiti bujang tu, lalalalala....gila ko jahh nak buat sambal tumis ikan bilis takde kepala masak pukul 4 pagi untuk potluck.





potluck kali ni aku bergabung menyediakan KOKTAIL dengan team bujang iaitu huda aljarumi,peja lalala dan mass LV ~ promosikan kawan-kawan yang bujang nampaknya hahahaha ~

tahap kebersihan mereka membuat koktail ni aku kurang pasti sebab aku tengok peja selamber guna gigi buka jelly tu. pantry office bukan macam dapur mak kat rumah jah hoi.....





taraaaaa...............
ini koktail bukan masak lodeh OK.





Alhamdulillah koktail habis dimakan sehinggakan masak lodeh dengan koktail pun orang tak boleh beza, kedesaan betul orang tu...hahahaha










6 comments:

Achik_Huda said...

kuikuikui....org buta selera je xkna msak lodeh ngan koktel...ada org ltak air btu ke mlm msk lodeh...??? hahaha...sib baik ko ltk name aku skali walaupun hakikatnye aku xjoin buat sbb aku slsema yg agak truk...kre tjamin jgak la kbrshan koktel ni....

Y A Y A N said...

kalau ko yg join buat gerenti 100% tak terjamin kebersihan sebab virus selsema huda lagi cpt merebak dari selsema burung......huuuuuuuuu.

Achik_Huda said...

amboi...tak sayang mulut nampak...sebab itu ler aku tak join....aku cume join angkat kan barang jerk..huhuh...aku rase kalo aku yg buat, confirm kuah lodeh ko takde org nk makan..hahahhaha

afzam said...

alaaa time ni cuti x dapt join

Y A Y A N said...

sape cuti x merase la...tggu potluck tingkat12 pulak....bile lagi...

Achik_Huda said...

aha..biler lagi tingkat 12 mau buat potluck....