Tuesday, October 4, 2011

POSTMORTEM majlis pertunangan


kadang-kadang bila free (macam takde keje) aku memang suke tengok gambar-gambar majlis pertunangan aku pada 5.6.2011 yang lalu. so aku pun komen la mana-mana yang aku rasa nak komen.






goodies ni hasil idea aku dan aku buat sendiri ok,  sibuk pergi outdoor aku terlupa nak pesan pada akak aku supaya bagi pada sedara mara yang datang tapi balik-balik aku tengok dahh takde ~ambil sendiri letewww,bagus~





sebenarnya tak plan pun nak ambil gambar outdoor ni, saja suka-suka ambil.







time ni aku feeling-feeling kat balkoni dan lambai pada peminat yang datang hahahahaha.ko ada?






yang ini pulak, kenapa aku pegang tangan aku sendiri????? jawapannya adalah aku nervous tahap menggeletar seluruh badan hoi, so nak cover menggeletar tu kena laaa buat seperti di atas. cuba laaaa...







ini adalah idea kreatif sumbangan sepupu aku sebab mengikut plan mereka adik beradik nak sponsor coklat yang ditempah kat blog, sudahnya coklat tak dapat delivered pada masanya. malam tu aku tengok bersungguh-sungguh mereka adik beradik membuatnya,terharu tengok sebab terlalu comel so sebiji jelly telah di cilok so piramid menjadi tak berapa piramid laaaa senah hoi..





ini baju yang sangat aku suka, tang lengan tu kurus jek mengikut size tangan aku, sepupu aku akak aku pun tak muat ok, so baju ini memang di cipta khas untuk aku, thanks hata sebab buat baju dengan santek sekali. kalau ada sesiapa nak pinjam silakan lah, itu pun kalau muat....lalalalala





aku paling tak sangka b nak join ambil gambar time ni, n paling tak sangka b sporting nak berposing bagai...






macam mana la artis-artis boleh bertahan mekap tebal-tebal lama-lama sedangkan aku 2jam setengah hata conteng-conteng muka sampai aku cakap dengan hata cukup-cukup la sebab aku boring dan penat.




4 comments:

Achik_Huda said...

tak bleh bla tangan menggigil..hahhaha........bajet artis sangat ler nk melambai2 cik senah oi..? kuikuikuikui

chemil ila said...

haha...biasa la tu tgn shaking..aku pun sama. cewahhhh..:)

NURUL JAMIAN said...

yayan nak tnya waran tu apa? kalau SPA pun dibekukan ke? ada fb tak? add akak Nurul Jamian. nak tnya byk ni. hehe


eh dah tunang ye
tahniah

NURUL JAMIAN said...

Ok yayan kalau SPA pun dibekukan lah maksud yayan ni ye? kena tunggu jugak thn dpn ye?


LUAS tu apa yayan?

yayan apply guna spm ke diploma or degree?