Thursday, October 27, 2011

ENTRY geli-geli

   

    Di  waktu kamu ingin melepaskan seseorang, ingatlah pada saat kamu ingin mendapatkannya

    Di waktu kamu mulai tidak mencintainya, ingatlah saat pertama kamu jatuh cinta padanya

    Di waktu kamu mulai bosan dengannya, ingatlah selalu saat terindah bersamanya

    Di waktu kamu ingin menduakannya, ingatlah bahawa dia selalu setia kepadamu

    Di waktu kamu ingin membohonginya, ingatlah dia telah jujur kepadamu

    Maka kamu akan merasakan bermakna dia untukmu

    Jangan sampai nanti dia sudah tidak lagi di sisimu, kamu baru menyedari semua erti dirinya untukmu.

p/s: kredit to huda al-jarumi kerana terlalu banyak ayat-ayat geli berbunga cinta ini dia bagi kepada aku al maklum la sedang berbunga-bunga hatinya tuu

ewahhhhh...



3 comments:

Achik_Huda said...

amboi mek yan...pandai jerk awak hati sy tengah berbunga2...hati sy hanya berbunga2 sendiri.........bercinta dengan diri sendiri ...leh tak macam tu..??

Dora Natasha said...

giler kentang menjiwang minah nih. haha...

maklumlah feeling2 nak jadi pengantin nih dah kan.mauahhaa

afzam said...

fuhyooo..ayat cintan soit..ade pengalaman pahit keeeee..