Wednesday, October 26, 2011

ATLET sukan

Ohh yerr tajuk nak best, yerr saya bekas atlet sukan bukan sukan angkat berat yerr, saya bekas atlet bola jaring, acara balapan takat main kejar-kejar tu memang takde masalah siap kejar-kejar tukar baton.





pink dengan hidup aku memang tak boleh nak di pisahkan, bersukan pun nak pink saja, melencong sekejap baju nikah dah siap pink juga ok...



i






Sebenarnya aku main futsal ni sekadar suka-suka ofis buat tournament so join la lagipun lama bebenor tak main nye, pesan ibu jangan main suka-suka sangat kena beringat, teringat peristiwa 5 tahun lepas tisu tumit kaki koyak sebab futsal punya pasal...ngeri....................

Dulu aku kasar main futsal pun stok nak sepak terajang kaki orang, main bola jaring tarik2 rambut bergaduh tak puas hati, sekarang tidak lagi sebab dah berumur (harap maklum umur saya 25 tahun)




2 comments:

Achik_Huda said...

hahahaha.......sy pun atlet jugak dulu..atlet lontar peluru, bola jaring, bola tampar...nasib baik saya tak tampar awk time futsal tu..hahhahaha

jow0 community said...

attention... saye atlit bina badan ye....