Thursday, September 8, 2011

RAYA bersama

ini acara wajib tiap kali datang raya, RAYA BERSAMA,awak tau?






sudah tentu aku akan join kengkawan yang GENG dengan aku, awak tau?





Time raya macam ni la nak buka cerita setiap kengkawan yang ada, time ni la nak kenakan kwn sampai merah-merah muka.




Rumah wajib pergi rumah ayah faham, kalau ada kartini tu faham-faham sendiri la.





tahun ini agak meriah sebab insan-insan baru dalam hidup kawan-kawan aku wujud, semua stok nak naik pelamin.


Insyaallah raya tahun hadapan kalau panjang usia kita berSAMA lagi....





3 comments:

jow0 community said...

raye taun depan kite join lg eh syg... insyaallah kite ber 3 taun depan... hehe...

Y A Y A N said...

so sweet...

Dora Natasha said...

Eleh..aku takot dalam pantang jer ko 2... tak pon tengah sarat. hahaha

larikkkkkk!!!!!!!!!!!