Monday, August 22, 2011

Entry membalas



fuhhhh...macam dah lama tak cerita dalam ni, apa-apa pun aku nak ucapkan selamat berpuasa walaupun agak terlewat dimana banyak kekangan yang membuatkan aku tidak boleh update blog aku ini,

1st aku aku nak citer ni hoiiii aku kena demam cacar, gila ko senah dekat-dekat nak kawin ni boleh puleekk aku kena chicken pop, hampir 2 minggu aku mc duduk di rumah kuarantin la kononnya, alhamdullilah aku dah ok cuma kesan-kesan degil parut paling ketara kat dahi aku ni (bajet kuat sembayang sampai bertanda dahi ni ~hadi berkata~ ko ada?). Azab kena cacar ni tak ada la sedahsyat azab di neraka sebab kat neraka la super duper azab, tapi bagi aku cukup seksa la sebab aku tak boleh mandi, serius cakap hampir 3hari aku tak mandi, kalau fiancee aku dekat mau aku lari dari dia sebab tak mandi hoiii,fikir la kalau tak mandi tu macam mana. sekarang aku dalam proses nak hilangkan parut walaupun kat muka tak banyak tapi aku nak pastikan 1.1.2012 nanti tak ada la worse sangat kannn...

2nd aku nak cerita pasal kisah buka puasa aku bersama 'member board', ~su,mas,peja,huda a.k.a dato~ bukan nak cerita aku makan kat wong solo tu makan apa sebab aku nak cerita yang lagi dramatik, sebelum nak buka aku and the cheerfull ladies jalan-jalan nak habiskan bonus yang tak berapa nak bonus daripada kerajaan ni kat kedai tudung ariani, agak teruja nak jadi menantu ni so aku bercadang nak belikan bakal mak mertua aku tudung sempena hari raya ini (bukan bodek ok)so aku call baby nak pastikan mummy tema baju raya warna apa.



tetapi ....not answer,tak apa sebab b kalau baru balik keje memang rajin tido,so aku maafkan la walaupun agak banyak sms dan panggil yang aku beri,


seterusnya hampir nak buka aku call lagi sebab azan akan berkumandang sebentar lagi, aku naik feed up kalau aku call b tak angkat, aku makan pun tak berapa nak makan sangat walaupun ayam penyek sedap hoiii dengan seharian menahan diri dari lapar dan dahaga kan (puasa la tuuu), sebenarnya dalam fikiran aku ada beberapa persoalan kemana menghilang b ni.....

1. risau b tido sampai tak sedar.

2. sekarang ni dalam paper dalam tv kes simbah asid la kes bunuh membunuh laa (pengaruh media yang sangat kuat) so aku risau apa-apa yang terjadi pada b.sebenarnya ini sebab pertama utama yang menghantui diri aku (tunang hoiii sapa tak sayang hoiiii)

3. bila tengok su asyik call suami dia sebab suami dia merajuk su tak bawak dia buka bersama (sian buka sorang2 laki su,walaupun kitaorg suruh su bawak suami su berkeras kerana ladies ONLY kononnya) maybe b merajuk juga in my mind.

4. aku paling tak suka call orang kemudian orang tu tak angkat sebab aku jarang call orang ok,lagi2 kalau yang tak angkat tu b memang double la marah aku, kalau ibu tak angkat aku faham sangat laa.

5. b tiap-tiap petang akan ke bazar sebab dok bujang nak masak memang TIDAK laa, dan faktor-faktor b membawa kereta yang sangat membahyakan membuatkan aku risau yang teramat sangat, kalau la jadi apa-apa kat jalan raya waaaaaa macam mana hoiiiiii.

so entry ini khas untuk membalas entry b ini, sorry b nanti raya syg minta maaf ehhh.

~tamat~


1 comment:

syada aflaa said...

hoiii senah kene ciken pop kabornyee. malatoppp weh !