Tuesday, July 12, 2011

TROLAK team building edisi 'team'


kali ini aku nak cerita semua berkaitan dengan team building dekat trolak sungkai perak, sebelum ini kursus luar mesti akan buat aktiviti macam ini, so aku macam kental jek la buat aktiviti ni semua, tapi lemau juga akhirnya sebab badan sakit-sakit.





~ ini part aku mengamuk dengan ijal sebab dia kantoikan aku, sepatutnya tidak boleh pijak tanah kena terus melompat pada tempat yang sepatotnya, tapi feeling-feeling macam dah lepas tapi kantoi pula~ kena penalti 3 minit....damn




~ini part yang paling kelakar, cik huda al-jarumi kecundang walaupun 2 orang pahlawan siap siaga membantu,kena diet nampaknya~




~ terima kasih papa nia ramadhani sebab banyak membantu aku yang suka menyusahkan orang ni~



~susah woooo benda alah tayar ni nak panjat dan steady stand kat atas tu,tanpa papa nia memang aku mau kecundang seperti huda al-jarumi~





~time ni aku macam blur-blur sebab memikirkan macam mana aku nak pergi dari satu tayar ke tayar yang lain, fuhhh....kat belakang huda, hadi dah tunggu beratur bersusun~





~kredit to mass sebab sudi menjadi jurufoto 'on call' ~






~ aku time ni fikir nak lepas dengan cepat, tapi lemau jugak~





~bila aku tengok gambar ni, kurus rupanya kaki aku yang panjang ni~




~ aku memang suka menyusahkan orang, so kena la bagi bantuan kat aku~





~lepas jek labah-labah ni so masa pun tamat, pasukan 'kami hebat' mengambil masa 15 minit untuk melepasi semua halangan...hahaha lama wok...

No comments: