Tuesday, July 12, 2011

TROLAK team building edisi 'fly'

laporan ini adalah laporan yang paling best sebab sejarah hidup aku menyatakan bahawa aku ni fobia tempat tinggi a.k.a gayat, ingat senang aku nak mengambil keputusan buat flaying fox ni....fuhhhhh.





~nampak tak muka cuak aku, gambar kat atas tu punya la senyum sampai ke telinga sudahnya lemau gak,muka nak takaut jek~





~ yayan flyyyyyyyyyyyyyyy~







~ gila...kerja gila sebenarnya,aku nak naik atas benda alah tu makan masa gak,
sebab nebesssss...~





~cuba baca betul-betul baju aku tu 'get closer to nature'...
baju pun nak ikut tema tuhhh...aku paling mengikut tema aktiviti pada hari itu..~





~sempat gak ambil gambar dengan mass untuk menghilangkan nebesss kononnya..
hahaha tapi lemau gak...naik ketar-ketar lutut~

No comments: