Thursday, June 9, 2011

JUTAAN terima kasih

Dengan ini aku mempersembahkan orang-orang penting sekitar majlis pertunangan aku itu,
kalian memang terbaik dowwhhhhhhh...(tepuk tangan kuat-kuat sampai sakit tangan)



~nurin~ menceriakan majlis pakai baju kurung,alalalalala...
bad news lepas majlis tamat dia terpaksa di kejarkan ke hospital kerana semput dan sesak nafas,doktor cakap hyper sangat dan terlalu banyak makan.LOL....




~gemok~adik aku yang telah sponsor cup cake, menjalankan tugas mengambil gambar semua barang hantaran menggunakan camera merah yang poyo itu.





~hata~ selaku juru mekap yang sangat profesional, tunang aku comment hilang warna kulit aku yang putih nyahh..lalalalala, pelamin yang ko buat mendapat thumb up.




~hasan VS naim~mereka ini 'penangkap cahaya' aku yang sangat sporting, kredit kepada sepupu aku yang sanggup belajar last minute untuk pastikan gambar yang terbaik terhasil...gila kentang wehhh.




~dekja~ selaku peneman setia sepanjang majlis berlangsung,ala-ala flower girl.





~syada afla~ thanks bagi 'piramid'walaupun coklat yang di tempah tak sampai, effort yang sungguh touhcing sekali. makacih yaa.





~pika~ walaupun minah ni sakit kaki yang tahap trauma nak tengok kesan kemalangan itu tapi masih tolong sapu sampah kemas-kemas tempat tido dengan pantas, korang adik-beradik memang orang kuat majlis yayan,OK.






Aik gambar pika lagi,kalau gambar banyak tu bermaksud sangat penting la tu..hehehehe




* apa-apa pun aku sangat la bersyukur di kelilingi dengan insan-insan yang banyak membantu sanggup berkejar sana sini bagi memastikan majlis berjalan dengan lancar. kepada ibu & abah thanks sangat-sangat buat majlis yang terlalu besar buat aku, sedih la pula.

* kepada along, oya, kakcu yang sponsor kek untuk budak-budak thanks sangat-sangat.

* kepada makcik-makcik pakcik sedara-mara aku semua terima kasih sangat-sangat sanggup luangkan masa walaupun majlis aku tu waktu yang sangat tidak strategik kerana lambakan majlis perkahwinan.

* kepada kawan-kawan baik ibu, terima kasih sponsor barang makanan hantaran yang sangat kreatif dan inovatif.

* kepada kawan-kawan aku yang sudi hadir, kredit kepada mastura sanggup datang dari jauh. aku sedikit hampa 'my team uitm' hadoooo.

*kepada insan-insan yang terlibat secara langsung dan tidak secara langsung bagi menjayakan majlis aku ini terima kasih sangat-sangat, aku tak tahu nak cakap macam mana lagi, hanya Allah sahaja yang dapat membalas kebaikan yang you olls berikan.





No comments: