Thursday, June 9, 2011

BARANG HANTARAN saya


kepada sesiapa yang ingin bertunang boleh la mengambil sedikit idea daripada barang-barang hantaran aku ini.




pelamin tempat aku sarung cincin, gila hata buat pelamin yang sangat cute bagi aku, i love pink damn much nyahhh. apa-apa pun pelamin hata ini mendapat banyak pujian,siap dah ambil nombor phone hata,OK.




hantaran kesukaan aku, sirih junjung yang sangat aku suka.kalau minta balik pada en.nazrin agak-agak dia bagi tak ~buruk siku~





simple jek, strawbery sponsor by oya





buku ni sebenarnya kat rumah aku n rumah b dah ada tapi aku sengaja beli n bagi untuk rumah kami nanti, buku ni bagus dan sangat membantu dalam kehidupan. Kitab suci Al-quran untuk b selalu mengaji OK.



actually ni bekas bungai rampai, member ibu yang sponsor sebab dia memang buat benda-benda macam ni.



wallet dan belt




apam biru yang cute ini sponsor by cik jarah.



songkok dan kain pelikat untuk b pergi sembayang OK.



set persalinan nikah kami OK berserta sampin...pink Ok..



kek ibu yang buat, abah cakap cantik...dah bini dia yang buat boleh la cakap macam tu






1 comment:

AinHinata said...

Qongrat Yayan..
cantik nyee pelamin & brg2 hantaran tu..sbab akak pon loikesss pink..
Ape pon Tahniah ye..kahwin jgn lupe jemput..(: