Sunday, June 12, 2011

ala-ala PRE-WEDDING

wahh orang bertunang ambil gambar outdoor, ada aku kisah...



sempat gak lepas majlis tamat aku ambil gambar kat lua. ibu pesan jangan lama-lama sebab dah petang, so layan jek laa...



dah macam kayu aku tengok gambar ni ~tak suka~



~fasha penat fasha nak sandar~ lalalala



orang kuat sepanjang outdoor berlangsung ~syada afla~



thanks b sebab sporting pada hari itu




pika yang sakit kaki pun di paksa turun padang, terima kasih banyak-banyak




tidak dilupa hasan selaku 'penangkap cahaya' , jutaan terima kasih




ladang jagung siapa ntah aku tumpang ni, belasah ajeee....




3 comments:

Love Lilymoon said...

na tiru 0utd0or gak moleh??hek2.....

afzam said...

mcm kat sekinchan jee

alialisa kreatif said...

aku nyampah sebenarnya..tapi nak wat camner...(sambil mata juling air)