Sunday, May 22, 2011

tiada FB

malam tadi aku sibuk menaip mesej untuk menjemput rakan-rakan hadir majlis pertunangan aku pada 5 jun 2011...

salah seorang rakan yang tidak perlu di sebut nama menyatakan "kenapa tak guna FB je beb"...

adalah ingin aku nyatakan di sini bahawa aku tidak punya FB ok...aku bukan la seorang yang anti-sosial...kalau cari sampai lubang cacing sekalipun tak akan jumpa akaun FB aku sebab aku tidak punya FB.

ada sebab-sebab kenapa aku tidak melibatkan diri dalam aktiviti Facebook ni...so kepada rakan-rakan semua harap hormat akan keputusan aku ini untuk tidak mempunyai FB...

apa-apa hal leh roger aku by fon by email, lagi cepat rasanya , aku rasa tidak berdosa sekiranya aku tidak mempunyai FB.

bakal En.Tunang pun tak cakap apa kerana dia pun takde FB...wawawawa....so laki bini takde FB kira fair la kan....

No comments: