Monday, May 30, 2011

Tahap Terakhir


akhirnya, ada juga sedikit gambar-gambar sebelum 'puan gubah' balik membantu aku 'menyetelkan' barang-barang hantaran yang ada ni.


aku dgn sis along just letak-letak barang je dulu, try konon nya, hadoooo tak kreatif.


banyak dulang yang aku tak pasti nak letak barang apa, sebab kalau boleh nak sumbat satu dulang 3-4 barang sekali gus kerana banyak tajaan dari insan-insan yang menyayangi aku...


apa-apa pun aku sangat berpuas hati dengan segala perancangan yang aku buat selama ini, semoga majlis nanti berjalan dengan lancar.


check list 05.06.2011

baju ~ settle
sedara mara~ ibu dah maklumkan
rakan-rakan~ semua sudah di maklum
Katering ~ settle makan untuk 200 orang
fresh flower ~ untuk sireh junjung (hari sabtu baru ambil)
kek ~ ahad pagi baru ambil
mini pelamin ~ hata sedang berusaha keras cari barang
barang hantaran ~ tinggal gubah sikit2

3 comments:

afzam said...

cantik2..perlu tambah bnyak lg item2 yg menarik..hehe

afzam said...

bile nk dafta nuffang

afzam said...

nak follow..npe xde..hmmm