Sunday, April 17, 2011

TAKOT ambil DARAH

ini kisah si yayan yg takot darah...
org lain sibuk isi borang aku buat bodooooo jek...
padahal hati dah gundah gulana nak ambik darah ke tidak....
kesudahan nya...aku tgk kwn2 yg lain isi borang so aku pun on jek laaa...

aku ingatkan aku sorang yg pitam...rupanye ade geng...geng pitam..


TAKUT..................mcm bahan eksperimen aku ni...




yg penting aku x menangis tapi TAKUT jek lebih..................

3 comments:

jow0 community said...

hmmm... kalau b siap suruh doktor tu amik darah lebih2 dermekan...

afzam said...

llaaa gmba kite xde pon

afzam said...

tkut jarum ke..hehe