Tuesday, March 15, 2011

PLANning majlis perTUNANGAN

bila family b masuk merisik, aku mula PLAN macam-macam perkara. hampir 45% dah settle sebelum 5 JUN 2011 majlis yang bakal berlangsung. Aku ada bagitahu hata(pengurus pasukan mengandam dan design baju) pelamin yg aku nak..sample seperti di atas, hata cakap tak perlu pelamin, dia cakap sekejap je pun guna, hias bilik elok2 sarung cincin dalam bilik, nanti hiasan di bilik boleh pakai lagi, kalau pelamin sekejap je pakai. so aku jadi ting tong sekejap...pelamin pertunangan anganku belum musnah lagi cuma kena tanya dulu pihak-pihak yg berkenaan..ibu cakap OK je..so pelamin hold dulu..........

baju pula aku dah settle cuma tak sabar nak tunggu hata roger-roger bagitahu dah siap (wehhh nyahhh cepat la sikit siapkan) baju pertunangan aku ala-ala seperti gambar di atas dan di bawah cuma warna light grey.

untuk tudung pula sebab aku ni bertudung kan....so tudung aku dah beli seperti gamba di bawah ni sample nya yerrrr....sebarang perubahan adalah amat di kesali sekiranya di saat akhir terdapat perubahan. Pengkritik tetap aku adalah kakak long aku dan ibu...klu ibu respon OK so aku on jerr (aku ni pengikut setia kata-kata ibu)

tema majlis perTUNANGAN aku adalah baby blue + pink seperti di bawah ini....cupcake adik aku gemok (asmida) nak sponsor (sponsor paksaan...hahahaha)




so dengan lafaz bismillah.....aku harap PLANning aku menjadi......5 JUN 2011....

1 comment:

syada aflaa said...

baik punye 'gemok' mida dpt
kalo die tau,x jadi sponsorr cupcake lah jwbnye.haha!