Thursday, October 7, 2010

RETAINER braces KUIH koci

(sampel retainer aku)


hari-hari terakhir syawal, sekolah aku ada buat potluck ala-ala penutup bulan syawal, so menu agak byk hari ni, kelas aku 4 masa direct smpai pukul 10.20 so aku pun belasah la mkn sandwich, satay, kuih apam hijau yg bawah ada kelapa (chopp aku x tau apa nama kuih tu). agak tamak mkn sekali byk, lagipun aku ajar subjek PJK hari ni, dah janji dengan budak2 nak maen bola jaring, so byk tenaga nak pakai kena la makan byk2 sbb nak berlari kejar2 dengan bola.

kenapa tajuk entry kali ni retainer braces????? (motif)
aku mula pakai braces dari tingkatan 4 sampai la sekarang, cuma sekarang aku pakai retainer je braces dah lama bukak dahhh...

last aku mkn kuih koci.....
warna hijau mcm sedap, aku pun bedal la....
sekali aku ggit melekat kuih koci kat braces aku...bila aku nak tarik balance kuih koci tu, braces aku tercabut....toleh kiri toleh kanan mcm x de sape yg nmpak so selamat la aku....

aku tros g toilet, nak bersihkan braces tu jenuh betul sbb kuih koci tu melekat2 kat celah2...
malu btol....kepada sesiapa yg pakai retainer braces mcm aku tu hati2 ketika mkn kuih koci....

No comments: