Tuesday, September 15, 2009

agak LAWAK citer nie tau

dah lame aku x update laman sesawang yg dah bsawang ni
so today aku nak cter satu kejadian lawak...
hahahaha......




gelak dulu baru gempak citer ni...
x tau gempak ke x tapi bg aku, kak julita n izyan yg lalu kat jln tu memang lawak gler la...
ok2 cter dier mcm ni....
smlm tghari blik dari skool kul 1 dah tentu aku kena lalu jambatan kuala selangor yg memisahkan antara kuala selangor dan tanjong karang...klu x de jambatan tu alamatnye aku naik sampan la balik rumah...
pas lalu jambatan tu akan jupe satu kawasan 'panas', kawasan JPJ buat sekatan jalan...
aku mcm bese la kerek skit ble lalu kat situ sbb aku ade lesen n roadtax kereta aku bayar maaa...so ape nak takot...aku pun lalu ngan selamber nye....
ble lalu kat situ yg paling aku akan usha2 mesti abg2 JPJ kat situ...sbb muda2 belaka...aku ngan oya cakap dieorg tu sume bdk2 praktikal JPJ sbb muda2 sgt...

yg lawaknye...smlm aku lalu dieorg ngah anyam KETUPAT...pehhhh nak tgelak kat tepi jln pegawai JPJ x buat sekatan jalan tapi ramai2 anyam KETUPAT....

dah x de keje agaknye abg2 JPJ tu.....nanti blik skool aku nak tgk la dieorg anyam KETUPAT lagi ke tidak..............TAMAT

3 comments:

NURUL said...

hahahahahah boleh lak wat ketupat org jpj nie. kelakar kelakar.

^ez^ said...

yan, diorang anyam lagi ar td. cuma orangnye takde..pegi solat kot.hahahaha..sengal..penat aku gelak dlm kereta tadi.hahaha..td tinggal ketupat dan daun je..esok leh la singgah mintak sikit.hahaha

Y A Y A N said...

ez

nanti balik skool aku nak mintak la skit ketupat yg dieorg dah anyam tu....rajin la abg2 JPJ tu...