Saturday, November 29, 2008

ATTENTION!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dgn ini aku mgumumkan dgn sgt suke ati yg berbunga2 tahap cam nak wat bunjee jumping .....
~my graduation day on 2nd Disember 2008~
ahaaaa...tq abah sponsor baju yg bratus harganye,luv u abah... (botak kpale abah aku camtu konvo punye psl)

nasib la time amik jubah tu sume settle (kre lepas la sume tapisan) aku cuma risau psl saman kereta aku yg pakguard uitm saman yg blambak2 tu jek,fuhhh...

nida,kila sangkut plak saman2 tu tp nasib aku lepas...ahaaa...raptai x pegi ape nak jd???? ini yg dinamakan pengaruh rakan sebaya,dah tjebak ngan rakan sebaya ni susah btol,hahaha...


x pegi raptai tp kiteorg g jongket celebrate besday naf n nida yg tertunda, ni besday party tertutup cume suku sakat "my team" jek leh join majlis ni ~kek kecik so x leh la undang ramai2~moga pjg umo ek kalian bdua n i luv u all damn much.


~ini tempat wajib klu nak amik gamba time konvo,nak amik gmba kat tmpt ni kena tggu turn gak sbb pmintaan tinggi kat tmpt ni, cam de fenomena optik yg mghasilkan aura teruja mgambiknyer kat tmpt ni...hahahaha siap rebut2 ngan budak sportscience katsini~

~ini cuma nak test jubah jek,nak pasang benda alah hood tu punye la payah,pusing2 x jd gak nasib ada bro tu tau n tunjukkan(cam buat demo jualan langsung plak),tu la raptai x mau g camne nak tau pasang benda alah tu,ni la pengaruh rakan sebaya aku,terpengaruh btol aku kwn ngan korang ni sbb x pegi raptai~

p/s: kpd naf n kila,jahat la korang bukak citer panas jejaka curang tu..sabo jek la,tp x pe as long as aku tau yg
"cinta itu membunuhku"

jupe selasa nanti kita kasi pecah dewan sribudiman!!!!!!!!!
gamba pra-convocation korang leh grab kat frenster aku....

4 comments:

goooooood girl said...

i like your blog......

Y A Y A N said...

i like tooo....hahaha.....

semakin aku tidak kenal mereka2

yg meng-gomen blog aku ni....

Googoozool said...

Selamat Konvo..eh, dah lepas ke.. Weh, comment atas ni spam r.

NURUL said...

congrats ur convo.


kak nurul
http://itsmenurul.blogspot.com